Wie zijn wij

Hallo! Mijn naam is Anja Coppens en samen met mijn team zijn wij experten in administratie, organisatie en planning. Eén ieder virtual assistant is gedreven in zijn of haar vak door kennis, met vooral veel passie.

Na 22 jaar ervaring in de banksector, was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Tijdens mijn carrière in de banksector stelde ik vast dat veel ondernemers uitstekend werk leveren voor hun core-business. Dit net omdat ze dit doen met hart en ziel, het is hun passie! Maar uiteraard zijn er heel veel andere taken uit te voeren in een onderneming, waar ze eigenlijk geen tijd en/of energie willen aan besteden of die ze gewoon niet graag doen.

Net om die redenen is de administratie vaak een struikelblok en zorgt dit voor veel problemen binnen een bedrijf.

​Bizz Assist – virtual assistants,  is opgericht uit een passie om ondernemers bij te staan, te ondersteunen én te ontzorgen. Zodat morgen jullie er niet meer alleen voor staan en dat de ondernemeris zich kunnen focussen op wat echt telt.

Persoonlijk hecht ik héél veel belang aan gedrevenheid, discretie en efficiëntie.  Een persoonlijke aanpak en een open communicatie zijn key in onze rol als virtual assistants.

Met mijn studies voor menswetenschappen ontdekte ik de vele facetten van ieder zijn persoonlijkheid, vandaag een absolute must in iedere onderneming.

Daarnaast behaalde ik het diploma Bachelor Marketing en Master Handelswetenschappen, met een specialisatie accountancy.

Last but not least, ondernam ik ook een cursus professional organizer / lean management.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Anja & Co

Hallo, ik ben Olivia Vanderbecken.

Na meer dan 25 jaar ervaring in de administratie, besloot ik dat het tijd was om mijn droom te volgen en freelancer te worden.

Ik kan terugvallen op een brede waaier aan kennis door de verschillende sectoren waarin ik heb gewerkt. Gedurende mijn carrière heb ik ervaring opgedaan als administratieve allrounder in de import/export, vastgoed, ziekenhuisplanning, opleidingssector en meer.

Een bijkomende troef is zonder twijfel mijn taalvaardigheid. Ik ben tweetalig opgevoed in het Nederlands en het Frans. Naast mijn studies Management Assistant heb ik ook talen gestudeerd. Bovenop mijn twee moedertalen kwam er dus nog Engels en Spaans.

De rode draad doorheen deze jaren was zonder twijfel mijn drang naar nauwkeurigheid en efficiëntie. Dit is volgens mij ook een basisvereiste in de administratie. Of het nu gaat om formulieren invullen, data-input of facturatie, het moet gewoon kloppen!

Ik ben Els, freelance administratietalent. Na mijn opleiding Secretariaat-Talen heb ik 20 jaar ervaring opgedaan in diverse administratieve functies, en dat in verschillende sectoren: van assistente voor boekhouders, advocaten, notarissen en zelfs een minister tot administratief bediende in zowel kleine familiebedrijven en vzw’s als multinationals, zowel all-round als op marketing, technische – en commerciële afdelingen.

Al die tijd heb ik mezelf klaargestoomd om jou vandaag optimaal van dienst te kunnen zijn. Dankzij mijn uitgebreide ervaring op vlak van event- en officemanagement, managementondersteuning en automatisering kan ik nu een brede waaier administratieve support aanbieden aan verschillende soorten ondernemers. Misschien ook aan jou?

Mijn naam is Inge Van der Eecken.

Vorig jaar ben ik gestart als administratief freelancer. Met een goed gevulde rugzak waarin meer dan 20 jaar ervaring zit in verschillende administratieve functies en enkele bijkomende opleidingen, waaronder recent “Professional Organiser”, kan ik een ruime waaier aan administratieve taken met veel gemak aan.

Daarnaast ben ik ook bestuurder en penningmeester in een VZW die ik met 3 collega-bestuurders heb opgericht. Naast mijn taak als penningmeester werk ik ook in tandem met de secretaris zodat het administratief luik steeds up-to-date blijft, ook in vakantieperiodes. Hierdoor heb ik ook heel wat kennis opgedaan die ik heel graag inzet als administratief freelancer.

Kortom, mijn honger naar kennis raakt nooit gestild. Samen met mijn reeds opgedane ervaring, oog voor detail en oplossingsgericht denkvermogen zorgt dat ervoor dat ik mijn klanten graag vooruithelp door hen professioneel werk af te leveren.

Hallo, mijn naam is Ann en ik sta bekend om mijn stralende lach.

Ik ben een technische expert, persoonlijke assistent en een online serviceprovider. Ik help ondernemers met de technische aspecten van hun bedrijf, zodat ze tijd kunnen besparen, meer kunnen automatiseren en hun bedrijf met gemak kunnen laten groeien.

Mijdt u technologie omdat het te stressvol is of te ver buiten uw comfortzone ligt? Wil je meer georganiseerd zijn, maar weet je niet waar je moet beginnen? Heeft u een lijst met lastige taken die de groei van uw bedrijf in de weg staan?

Ben jij een solopreneur die af en toe een klankbord nodig heeft? 

Heb je het gevoel dat je wat hulp kunt gebruiken, maar weet je niet waar je moet beginnen? Dan bent je bij mij aan het juiste adres! Ik ben gedreven door technologie.

Problemen oplossen en anderen helpen zit in mijn aard en ik ben altijd bereid om een ​​uitdaging aan te gaan.

Is er een nieuw programma dat u wilde implementeren, dan kan ik u aanleren hoe. Wilt u systemen opzetten of hebt u stroomdiagrammen nodig om beter te organiseren?

Vraagt ​​u zich af waar ik u nog meer mee kan helpen?

E-mailmarketing, autoresponders, automatisering, contentplanning, afbeeldingen, videobewerking en de lijst gaat maar door …

In welk bedrijf je ook zit, of je het nu net bent begonnen of al jaren doet, als technologie niet jouw ding is, dan is het tijd om dit uit te besteden aan een expert.